tisdag 8 mars 2011

ryggen...

ja som ett brev på posten nu när man tänkt komma igång så kommer en låsning i ryggen men det ska inte spräcka mina pulverplaner men jag känner att en tid hos en massör eller kotknackare vore på sin plats då det nu är hela höger sida av mig som lyckats låsa till sig. Ryggen i höjd med de nedre revbenen så att det går ut h. armm vilket innebär att jag inte kan göra alla rörelser med den. Har väl legat illa så ja lyckats trycka till ryggen då det kommit i natt sen så har jag sen efter snittet ont i min högra höft och jag känner även av mitt knä lite i vissa lägen men jag tror som tidigare att problemet nog inte sitter i knät, i alla fall är det inte hela sanningen utan det kommer en del från ryggen men att knät sen tagit stryk beror nog mer på att jag omedvetet felbelastat det då och på så sätt har musklerna blivit försvagade i det knät. Ja vi får se under dagen om ryggen låser upp sig annars får jag ringa till någon som kan låsa upp den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar