tisdag 15 mars 2011

Nystart

Gick inte alls som jag tänkt hela förra veckan.... fredagen bestämde jag mig för att äta lite med de andra och sen så rullade det på hela helgen så jag startade på nytt igår igen. Ja att jag åt hela helgen har en del förklaring i att jag fått börja med penicill mot min infektion i livmodertrakten och under helgen fick jag dubbeldos och jag kände att mat va bra i det läget. I dag känner jag att jag tar medicinen och inte äter. Mår illa och har huvudvärk men den kan ju även bero på att lite abstinens då man är på andra rena dagen utan mat. Nu ska jag klara mig även när de blir helg har jag bestämt. Vill ju gärna kunna komma i några kläder på dopet som är den 10 april.
Nackdelen med mina tabletter är att jag samlar på mig vätska så fötter och ben svullar. Ja de går ju över sen men är jobbigt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar