tisdag 23 mars 2010

Mollgan

Ja det måste va Mollgan som kommer på besök här och stökar ner på Melkers rum för inte är det han i alla fall. Nu har jag i alla fall städat upp bland alla tusen småsaker och som vanligt har jag utan att rensa kunnat fylla en hel kasse med skräp, ialla fall skräp i mina ögon som jag fått smuggla ner i påsen och som han sen aldrig kommer att sakna.

Tog även en sväng om med dammsugaren på bottenplan och snacka om hur mycket grus och sand man får in nu. När det är klabbigt ute är det enda gången jag förbannar att man bor där man bor. om jag väntat någon dag till så hade vi lätt kunnat bygga sanslott på golvet ;-)

Fick i Saga movicolen utan problem i morse när jag blandade det i vällingen. Dock värkar det som hon känner av lite av biverkningarna av det, inte så hungrig så antagligen lite illamående. just nu är hon även rätt tramsig.... vill inte va själv två sekunder och de hjälper inte om M eller A leker med henne. Det är mamma som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar