tisdag 5 april 2011

lchf

Nä ingen kur funkade för mig denna gången, klarade inte hålla mig på banan men nu så kör jag lchf i stället och det går så mycket lättare, inte för att det hänt något på vågen direkt men det låter jag va nu för jag känner att jag mår bra och det känns som magen krymt lite trots allt.
Räknar inte kollisar och fett mm än utan kör på känna. Tror att det borde funka nu till en början men sen får jag nog bli strängare. Känns dock i munnen som jag kommit in ketos och det vore ju toppen om det så för då ökar ju min förbränning lite till.
Min klädplan till dopet i helgen håller nog tyvärr inte men det får bli som det blir med den saken.
Äter än så länge grönsaker och mejeriprodukter men vet inte hur länge det funkar för mig. Blir wokgrönsaker och vitkål som slinker ner. Tycker mig äta kobiösa mängder mat än så länge men det sägs ju minska med tiden så även där låter jag blir att styra. Ja jag har mer avslappnad attityd till det än så länge än va jag tidigare haft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar